Witamy w sklepie Sklep PlanetaOpon!Przyszykowaliśmy dla Ciebie specjalny rabat w wysokości 10 zł na pierwsze zakupy w naszym sklepie. Wystarczy że poniżej wprowadzisz swój adres email i wyślemy do Ciebie kod rabatowy.

Wykorzystałeś już kod rabatowy.
Podany email jest niepoprawny.
Kod rabatowy został wysłany na maila.


Promocja dotyczy wyłącznie nowych klientów.
0

Gwarancja

Chcesz zgłosić reklamację - napisz do nas maila na adres: sklep@planetaopon.pl lub dzwoń pod nr 696 035 416. W ciągu 1-3 dni roboczych skontaktujemy się z Państwem i podamy dalsze etapy postępowania.

 

Warunki Gwarancji
 

  1. Przedmiotem gwarancji są opony marki ( napisane w karcie produktu), zwane dalej oponami.
  2. Gwarantem jest Stanisław Miela prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Handel Obwoźny Stanisław Miela, ul. Zachodnia 71, 39-120 Sędziszów Małopolski.
  3. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
  4. Gwarancja obejmuje użytkowanie opony przez okres wymieniony na 1 stronie od daty zakupu i nie dłużej niż do zużycia rzeźby bieżnika do poziomu 1,6 mm (na całości lub części opony).
  5. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji na podstawie gwarancji jest przedłożenie dokumentu gwarancyjnego oraz dowodu zakupu (paragonu/faktury), a także dostarczenie reklamowanej opony. Na żądanie gwaranta kupujący ma obowiązek również udostępnienia pojazdu do oceny stanu technicznego.
  6. Gwarancja obejmuje wady produkcyjne, materiałowe lub konstrukcyjne ujawnione w okresie gwarancji.
  7. W przypadku uznania reklamacji kupujący ma prawo do bezpłatnej wymiany opony na nową lub jeśli gwarant nie ma możliwości wymiany opony na taką samą kupujący ma prawo do otrzymania zwrotu ceny zakupu opony.
  8. Gwarancja nie obejmuje rekompensaty za utratę czasu, za czasową niesprawność pojazdu, niewygodę oraz związane ze złożeniem reklamacji niedogodności lub koszty.
  9. Gwarancją nie są objęte opony naprawiane, bez względu na sposób i zakres naprawy oraz na osobę, która naprawiała oponę.
  10. Gwarancją nie są również objęte opony uszkodzone wskutek:
    1. nieprawidłowego montażu lub demontażu,
    2. nieprawidłowej eksploatacji opony,
    3. eksploatacji niezgodnie z przeznaczeniem,
    4. złego stanu technicznego pojazdu, w tym nieprawidłowej geometrii zawieszenia, wadliwej zbieżności kół, wadliwych, uszkodzonych lub zużytych amortyzatorów, hamulców, sprężyn albo innych elementów zawieszenia,
    5. uszkodzeń mechanicznych,
    6. eksploatacji z niewłaściwym ciśnieniem,
    7. nieprawidłowego przechowywania i transportu opony,
    8. nieprawidłowego transportu opony przez kupującego,
    9. nieprawidłowej techniki jazdy, a w szczególności gwałtownego hamowania, przyspieszania i jazdy z zablokowanymi kołami,
    10. wypadku drogowego.

Kontakt ze sklepem
[%contact_box%]